לא יודעת מה אתכם, אבל לי נמאס קצת משיח שיווקי מזויף ומעושה. ואם הלקוחות שלי דומים לי ואפילו במקצת, אני בטוחה שגם להם. ואולי גם לכם.
אז בלי הרבה ממבו ג'מבו, אני רוצה להזכיר שהסיור הבא לבעלי עסקים - "עסקים ותענוגות - ישראל 2012" יוצא לדרך בקרוב - 4 יולי 2012. במדרחוב "דרך היין", זיכרון יעקב.
הסיור הראשון, שהתקיים במאי 2012, היה מאוד מוצלח וזכה לביקורות כל כך טובות, מפרגנות ואותנטיות. ואני חושבת שהעניין של האותנטיות הוא לב ליבו של העניין.
ראיתי שהנה הצלחתי להביא לבעלי עסקים משהו שונה ובעל ערך שנולד מרעיון במושבה הגלילית הקטנה שלי והפך לדבר אמיתי בשטח.
ובסיור הבא גם אדבר על המקום האותנטי בעסקים ונגדיר בכלל את המקום שבו נמצא העסק שלך. נגדיר מקום של הצלחה ונקשור את זה להתנעת והצלחת השיווק.
והכל בגובה העיניים, פרקטי, פשוט בלי סיבוכים, מילים גבוהות והבטחות שגם אתה יכול לכבות את השמש... אם רק תרצה מספיק ותכיר את שלושת הצעדים שעושים את זה
אז מי שזה מתאים לו, מוזמן להגיע לסיור בכיף גדול
ולעשות משהו שונה ואחר מהזרם המרכזי ומההמון.
אז בלי הרבה ממבו ג'מבו, אני רוצה להזכיר שהסיור הבא לבעלי עסקים - "עסקים ותענוגות - ישראל 2012" יוצא לדרך בקרוב - 4 יולי 2012. במדרחוב "דרך היין", זיכרון יעקב.
הסיור הראשון, שהתקיים במאי 2012, היה מאוד מוצלח וזכה לביקורות כל כך טובות, מפרגנות ואותנטיות. ואני חושבת שהעניין של האותנטיות הוא לב ליבו של העניין.
ראיתי שהנה הצלחתי להביא לבעלי עסקים משהו שונה ובעל ערך שנולד מרעיון במושבה הגלילית הקטנה שלי והפך לדבר אמיתי בשטח.
ובסיור הבא גם אדבר על המקום האותנטי בעסקים ונגדיר בכלל את המקום שבו נמצא העסק שלך. נגדיר מקום של הצלחה ונקשור את זה להתנעת והצלחת השיווק.
והכל בגובה העיניים, פרקטי, פשוט בלי סיבוכים, מילים גבוהות והבטחות שגם אתה יכול לכבות את השמש... אם רק תרצה מספיק ותכיר את שלושת הצעדים שעושים את זה
אז מי שזה מתאים לו, מוזמן להגיע לסיור בכיף גדול
ולעשות משהו שונה ואחר מהזרם המרכזי ומההמון.
יש עוד מקומות.
מחר, יום שני 25/6/12, המחיר עולה, אז כדאי להירשם עוד היום.
הנה כל הפרטים, כולל העדויות של משתתפי הסיור:
http://conn.co.il/89868/ businessandpleasure
מחר, יום שני 25/6/12, המחיר עולה, אז כדאי להירשם עוד היום.
הנה כל הפרטים, כולל העדויות של משתתפי הסיור:
http://conn.co.il/89868/ businessandpleasure
וכן, אני גם חושבת שהמחיר שווה לכל נפש ולא מדובר בהשקעות ענק שלא ניתן לדעת אם ישתלמו בסופו של יום.
להצלחתכם והנאתכם,
אסנת ברושי-חן (M.A., M.C.I.L)
מנהלת קונספט | פיתוח עסקי וליווי שיווקי
ומנהלת הדף "הצלחה ניהולית ועסקית".
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה