יום שלישי

מזויף או אמיתי?


מזויף או אמיתי?
הרבה פעמים אני רואה שעסקים נרתעים משיווק בגלל התחושה שזה בתכל'ס אקט מזויף.
תהליך מזויף.
לא אמיתי.

זה להעמיד פנים:
שנוח לי - כשלא.
שאין לי בעיה עם כסף - כשיש לי.
שההצלחה אצלי בכיס ומלא לקוחות צובאים על דלתי - כשזה ממש לא כך.

הקיצר,
לשחק אותה.
להגזים.
להיות לא אמין.
והכי מבאס - להתאמץ.
לדחוף.
לשכנע.

גם... להתחנן


יש דרך אחרת.
אני מאמינה בלהיות "הדבר האמיתי"
The Real Deal

מדבר אלייך?

אני כאן מחכה לך להצטרף אלי להדרכה מענגת במיוחד
ומלאת ערך:
https://www.facebook.com/events/607117642699389/

נדבר איך עושים שיווק אמיתי
עם גאווה
בלי להתפתל
ואיך מעבירים את זה באמצעות התוכן והידע שלך

ההרשמה מסתיימת עוד 5 ימים.

שלכם,
אסנת ברושי-חן | קונספט
בידול וזהות עסקית ייחודית
לעסקים שעושים עם הלב, בלי למכור את נשמה!
050-7806354

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה