יום חמישי

3 טיפים שיעזרו לך להתכונן להצלחה ב-2011

ידוע לכל שהזמן לא עוצר עבור אף אחד ועדיין תמיד זה מדהים אותנו מחדש כיצד עברה לה שנה כל כך מהר.
שנה.365 ימים.

והנה (שוב) אנחנו בפתחו של הזמן המושלם להתכונן לשנה החדשה.

אז הנה 3 טיפים שיסייעו לך להתכונן להצלחה אישית, עסקית או בקריירה ב-2011.

טיפ מס' 1: לחגוג הצלחות והישגים מ-2010. זה לא כזה ברור מאליו וזה בהחלט דורש התייחסות. חגיגה. ציון דרך. רוב האנשים פשוט ממהרים ליעד הבא ופחות מידיי מתעכבים על הצלחות. נדמה שאנחנו לא ממש מורגלים לתת לעצמנו קרדיט. אז הנה ההזדמנות שלך. רשום ע"ג נייר את כל 50 ההישגים שלך השנה. מדוע? כי אם תרשום רק 3 שלושה תשכח את את כל שאר ההישגים שהגעת אליהם ועליהם מגיע לך "טפיחה על השכם", לא חבל?! כעת, בחר דרך לחגוג אותם. קפה? ארוחה? פגישה טובה? ג'קוזי מפנק? קניה חדשה כלשהיא? תבחר. וכעת, קדימה ליישם. לא. לא להסתפק בלהגיד "כן, היא צודקת, רעיון טוב. אעשה זאת... בהזמנות". זה לא טוב מספיק אם אתה באמת רוצה להתכונן להצלחה ב-2011. עשה זאת כעת. עכשיו. תן לעצמך להרגיש טוב לגבי זה. לחוש קצת נחת וסיפוק עצמי. מותר לך.
טיפ מס' 2: כתוב את היעדים שלך לשנת 2011 (בקישור כאן תגיע לדף הגדרת יעדים אישי שהכנתי עבורך). בלי יעדים, לאן אתה הולך? ומה הסיכוי להגיע לשם? רגע, לאן בכלל? לפי מחקר מוכר שנערך בקרב בוגרי הרווארד התברר שאלה שהגיעו ליעדים שלהם היו אלה שרשמו לעצמם יעדים ושבסה"כ מדובר ב-5% מהבוגרים. היינו, מעל 95% לא רשמו לעצמם ידעים וכמובן ש... לא הגיעו אליהם.
טיפ מס' 3: הפוך את היעדים שלך לצעדים. אחד אחרי השני. מה אני צריך לעשות בכדי להגיע ליעד. קרוב לוודאי שתצטרך לעשות מס' צעדים, אז מה קודם למה? תוכל אפילו לחשוב על זה מהסוף להתחלה: בכדי להיות שם בעוד חצי שנה מה צריך לקרות בעוד 5 חדשים? מה בעוד 4 חדשים? מה בעוד 3 חדשים עד מחר והיום. זו תהיה מפת הדרכים שלך לביצוע נחוש ומושכל. זו המשמעות של לקחת יעדים ולהפוך אותם לתכנית פעולה. זה בעצם הצעד המשמעותי ביותר בכדי להגיע ליעדים שלך ב-2011.

ולסיום, תהנה מהתהליך. אתה יוצר כרגע לעצמך את השנה הבאה. מדובר בחיים שלך או בעסק שלך או בקריירה וזה אמור להיות מרגש ומהנה כי אתה המחולל של חייך. אז תהנה מהיצירה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה