יום שבת

כיצד לשפר את המכירות בעזרת הרחבת האופקים?!


טיפ חשוב על שיפור היקף המכירות!
השאלה: כיצד לשפר את המכירות?
התשובה: באמצעות ההבנה שהלקוח לא תמיד קונה אך ורק בהתבסס על מאפייני המוצר והתועלות הגלומות בו! קיימות מוטיבציות רבות נוספות שיש להכיר.
להלן חלק מאותן מוטיבציות:

> רצון גרידא - כביכול ללא הגיון "אני רוצה שיהיה לי X או Y", "גם לי מגיע", כיף לי שאני יכול להרשות לעצמי את זה... חשוב לי שאני יכול להרשות לעצמי. זה משמעותי עבורי! עכשיו תורי וכד'...

> הרצון להתפנק, להעניק לעצמי משהו לשם הפנאי, ההנאה, העונג, הכיף שבדבר וכד'. מאסלאו בפירמידת הצרכים (1943) כינה זאת "צרכים לא מוחשיים של מימוש עצמי".

ואם מעניין אתכם לשמוע על עוד מוטיבציות, ראו כאן ב - "הצלחה ניהולית ועסקית":
http://goo.gl/VzWixT

זכרו, המוטיבציות רבות וככל שבעל עסק יכיר לעומק את מכלול המוטיבציות של הקהל שלו, אלא שבקדמת הבמה ומאחורי הקלעים, יצליח להוביל למכירות רבות יותר.

פשוט להרחיב את האופקים!

להצלחתכם, אסנת ברושי-חן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה