יום שלישי

מסר עמוס - לא שווה התייחסות.


לכולנו שלל של יכולות וכישורים. לרובנו ארגז כלים מאוד עשיר ומגוון. ואנחנו רוצים להביא את הכל לעסק שלנו. זה בסדר גמור - זה בהחלט יכול להיות מרכיב מרכזי בעסק שלך. סבבה.
אבל, <<במסר שלך>> לא כדאי להביא את הכל. ליצור ערבוביה, עומס ועודף. כי התוצאה של זה תהיה שאנשים לא יבינו על מה אתה מדבר? מה אתה עושה בדיוק ואיך אתה יכול להועיל להם?
זכרו, מסר כבד, מעורבב ולא חד ומדויק. הוא בלתי זכיר. הוא לא שווה התייחסות - מחשבה נוספת, קליק או רכישה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה