יום רביעי

מה הקשר בין סנדלי גטה והעסק שלך?



אחד הדברים המסוכנים ביותר שאני מכירה, סכנת נפשות אמיתית! זה... להיכנס למקלחת לאחר שבני בן ה-11 התקלח.

כמויות השמפו שהוא מצליח לשפוך על הרצפה הן בלתי יאמנו ובשילוב רצפת האבן המעובדת נוצר משטח החלקה שלא מבייש את טובי המשטחים.

מרכז קנדה אצלי בבית כל יום בין השעות 19:00 – 19:30. חינם אין כסף.


עכשיו, אם אתה אדם אמיץ, תכנס.
אתה עשוי למצוא את עצמך בפוזיציות שכבר שכחת שהן קיימות או בכאלה שאיש טרם גילה שהן אפשריות מבחינה מדעית למין האנושי....! פוזיציות שלאחר שתתאושש מהן תהיה משוכנע שהשמש סובבת סביב כדור הארץ ולא להיפך. מסתבר, אם- כן, שטעה רשם הפטנטים של ארה"ב כשקבע בשנת 1899 ש"כל מה שהיה צריך להמציא, כבר הומצא..."


הוא לא היה אצלי באמבטיה לאחר שבני סיים לפזר את כל השמפו על הרצפה. לשיר. לשים את הבגדים הנקיים ב...כביסה ולקנח במגבת חדשה ונקייה המוטלת כגוויה חמה על הרצפה. אה, כן וגם להשפריץ מים על הגוף, לסבן ושוב להשפריץ, הפעם, לכל עבר. לכיוונים שקשה להבין איך ניתן להגיע אליהם ביד לא מאומנת. המקלחת. גרסת 2010.


לא פחות מפחיד מהנוסע השמיני...


ואני. אני צריכה להיות במצב ערנות מוחלטת מרגע הדלקת האור ואילך. לזכור ולא לשכוח מי היה כאן לפניי. נדמה שבאופן מדהים ולא נהיר דיו למדע המקובל, אני הופכת לגיישה יפנית בקימונו חונק ומגביל. צועדת צעדים קטנים קטנים, מהוססים משהו בסנדלי גטה קטנטנים. החיפזון באמת מהשטן – צדק מי שאמר.


צעד אחד שגוי והתוצאה ידועה מראש.

ולמה אני מספרת לכם את זה?


חוץ מהעובדה ששוב כמעט הגעתי ל... שלב הסופיות באליפות אנטארקטיקה להחלקה אומנותית והילד התם והרך כבר ישן... כך שאין עם מי לדבר. ולגבי מחר בבוקר, אני חותמת שכבר יהיו נושאים אחרים על סדר היום משתשוב אליי הכרתי והבליטות שעל גופי תפסקנה לכאוב בעוצמה של 8 בסולם ריכטר ושוב איווכח לדעת ש ... כדור הארץ הוא זה שסובב סביב השמש ולא להיפך.


אני מספרת לכם את זה כי זו רמת הערנות הנדרשת בעסק שלכם.


כל הזמן היד על הדופק. בקרה (- לא ביקורת. יש הבדל) על מה שכבר נעשה ועל התוצאות שהתקבלו. מחשבה קדימה והלאה על יעדים חדשים ומטרות מלהיבות חדשות.

אחרת, אתם לא מתקדמים בעסק שלכם, אתם מתנהלים.


שרויים בהרגל ויום רודף יום והזמן עובר ופתאום... עשוי לקרות משהו שיהיה כל כך לא נעים ולא רצוי, כמו הכנסה מאוד נמוכה, ריבוי שעות עבודה, השקעה אין סופית של תשומות ללא כל תפוקות נראות לעין. מה שעלול לגרום לכם, קודם-כל, להתבלבל ולא להיות בטוחים מי סובב סביב מי – כדור הארץ סביב השמש או השמש סביב הירח?


או פשוט יגרום לכם להיות כל כך ממורמרים ומתוסכלים, כל כך שקועים עד צוואר בעסק שמנהל אתכם ולא אתם אותו, עד שלא תתפנו להרים את הראש לשמיים ולראות... איזה יום יפה היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה