יום חמישי

מה אתה מייצר - תירוצים או תוצאות?!

השבוע נכחתי בכנס ושמעתי את רון שמעוני אומר: "יכולים להיות לך מיליון תירוצים ויכולים להיות לך מיליון דולר, אבל לא את שניהם יחד!". WOW גדול אמרתי לעצמי.

אפשר באמת לחלק את הלקוחות איתם אני עובדת לשניים: מתרצי תירוצים או עושי מעשים (-ונפלאות).

אז אם שאלתם את עצמכם: "איך זה שהוא כן ואני לא"? "למה עבורי זה לא עובד"? (-רק על השאלה הזו שמתחילה ב"למה" כתבתי פוסט שלם והנה הקישור), יכול להיות שהתשובה כעת מתבהרת לכם. 

מי אני ומה אני מייצר?
תירוצים או תוצאות?!
פשוט וחלק.

והאמת היא שכשבחרתי אני אישית לייצר תוצאות בחיי. אוי זה לא היה קל.
זה מתחיל באתגרים פנימה - אני מול עצמי. וזה ממשיך באתגרים החוצה - הסביבה, המש' ואחרים. לכל אחד דעה ו/או עצה ו/או הנחייה ו/או כולם יחדיו.

וזה לא פשוט ולא קל לעמוד בזה. אבל! כשמתקבלת ההחלטה לייצר תוצאות ולא תירוצים, מתגלה גם הכוח! מצרפים לזה נחישות, התמדה ומחויבות ברמת הפינצטה!!!! ופשוט קורים ניסים ונפלאות.

אז אם אתם שואלים את עצמכם, אם הדרך שלי לייצר לעצמי בחיים את מה שאני רוצה, צריכה וחייבת, הייתה קלה ונטולת מכשולים. כנראה שנחתתם היום מהירח. אך עדיין הייתי חוזרת עליה בפעם השניה.

למה?
כי אני רוצה לייצר תוצאות בחיים שלי ולא... תירוצים.
פשוט וחלק.

ואם אותך זה מעניין, אז אני יכולה לספק עזרה. נצא לדרך שלך יחד. אגב, גם אני לא צעדתי לבד.

שיהיה סופ"ש מדהים ונפלא
להצלחתך,
אסנת.

2 תגובות:

  1. אסנת יקרה
    אכן הרצאתו של רון היתה מדהימה ונתנה המון חומר למחשבה
    היה נעים לפגוש אותך
    סוף שבוע נפלא
    נועה

    השבמחק
  2. תודה נועה. סוף שבוע נפלא גם לך ובעיקר דרך צלחה!

    השבמחק