יום חמישי

לדבר בשפה שלקוחות מבינים - טיפ קטן לראש השנה

רוצים שנה של מכירות ועסקים מצליחים?
רוצים לקוחות מרוצים ומשלמים יותר?

רוצים לדעת למה יש לי 7 בשמים שונים על השידה שלי?

התחילו לדבר בשפה שהלקוחות מבינים!

התמקדו במה שמעניין את הלקוח - במה שגורם לו לרצות דברים.
מדובר בעיקר בשני דברים מרכזיים - הפחד להפסיד והרצון להרוויח בעיקר ביחס לזמן, כסף ורווחה.

הסבירו:
כיצד השירות או המוצר שלכם חוסך לו כסף וזמן.
כיצד המוצר או השירות שלכם תורם לרווחתו. 

זו למשל הסיבה שיש לי 7 בשמים על השידה. האם אני צריכה את כולם? תלוי מתי שואלים....:-) מה שבטוח, שבשלב כלשהוא מאוד רציתי אותם ולכן קניתי אותם. מאוד ייתכן, שהמחיר מאוד דיבר אליי והתרומה שלהם לרווחתי - איכות חיי וכל המשתמע מכך.

אם המסר השיווקי שלכם יהיה סביב האלמנטים הללו, תצליחו לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח כי התייחסתם לתועלות עבורו - למה שמניע אותו.

השנה - מדברים בשפה שלקוחות מבינים.

בהצלחה,
אסנת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה