איזה יופי.
הזדמנות פז נקרית בדרכנו - השנה הקרובה, תשע"א, שנה מעוברת. יש לנו כבעלי עסקים חודש נוסף - יותר זמן להשקיע בעסק שלנו.
הפרדוקס הוא שבעלי עסק רבים לא באמת משקיעים בעסק שלהם. הם רק חושבים שהם משקיעים בעסק שלהם.
מדוע?
כי הם מאוד עסוקים.
ואם הם מאוד עסוקים משמע שהם משקיעים בעסק שלהם.
לא נכון!!
להשקיע בעסק באופן אפקטיבי לא בהכרח אומר להיות עסוק כל הזמן. ולהיפך כמובן.
אז מהו הצעד הראשון להשקעה אפקטיבית בעסק שלך?
כיצד תוכל לנצל עד תום את השנה הבאה?
הצעד הראשון להשקעה אפקטיבית בעסק שלך, הוא להחליט לאן העסק הזה אמור להגיע בסוף השנה!
בתום 385 הימים של השנה הנוכחית היכן אתה רוצה שעסק שלך יהיה?
לדוגמא:
1. מס' הלקוחות?
2. היקף ההכנסה?
3. מס' שעות העבודה שלך?
4. פרוייקטים חדשים?
5. מוצרים או שירות חדש?
ועוד.
היה ספציפי ולא ערטילאי.
לדוגמא: אל תגדיר "השנה אני רוצה יותר לקוחות" אלה נקוט מספר מדויק. היה ממוקד.
בהיקף הכנסה - התקדם באופן מדורג. בעוד שלושה חדשים, חצי שנה ובסוף השנה. וכן הלאה.
בתחילת השנה עלייך כבעל עסק לעשות "חשבון נפש עסקי" שיסתיים בחזון לשנה הבאה. תמונה ברורה מאוד של המקום שאליו אתה רוצה שהעסק שלך יגיע.
עכשיו הנך משקיע בעסק שלך באופן אפקטיבי.
תוסיף לכך את העובדה שלאורך כל שהנה אתה בוחן את התקדמותך - בכיוון או לא? ועושה את ההתאמות הנחוצות.
והנה עשית את הצעד הרשון שכל כך הרבה בעלי עסק לא עושים בכלל.
למה?
כי הם מאוד עסוקים.
בהצלחה,
אסנת
הזדמנות פז נקרית בדרכנו - השנה הקרובה, תשע"א, שנה מעוברת. יש לנו כבעלי עסקים חודש נוסף - יותר זמן להשקיע בעסק שלנו.
הפרדוקס הוא שבעלי עסק רבים לא באמת משקיעים בעסק שלהם. הם רק חושבים שהם משקיעים בעסק שלהם.
מדוע?
כי הם מאוד עסוקים.
ואם הם מאוד עסוקים משמע שהם משקיעים בעסק שלהם.
לא נכון!!
להשקיע בעסק באופן אפקטיבי לא בהכרח אומר להיות עסוק כל הזמן. ולהיפך כמובן.
אז מהו הצעד הראשון להשקעה אפקטיבית בעסק שלך?
כיצד תוכל לנצל עד תום את השנה הבאה?
הצעד הראשון להשקעה אפקטיבית בעסק שלך, הוא להחליט לאן העסק הזה אמור להגיע בסוף השנה!
בתום 385 הימים של השנה הנוכחית היכן אתה רוצה שעסק שלך יהיה?
לדוגמא:
1. מס' הלקוחות?
2. היקף ההכנסה?
3. מס' שעות העבודה שלך?
4. פרוייקטים חדשים?
5. מוצרים או שירות חדש?
ועוד.
היה ספציפי ולא ערטילאי.
לדוגמא: אל תגדיר "השנה אני רוצה יותר לקוחות" אלה נקוט מספר מדויק. היה ממוקד.
בהיקף הכנסה - התקדם באופן מדורג. בעוד שלושה חדשים, חצי שנה ובסוף השנה. וכן הלאה.
בתחילת השנה עלייך כבעל עסק לעשות "חשבון נפש עסקי" שיסתיים בחזון לשנה הבאה. תמונה ברורה מאוד של המקום שאליו אתה רוצה שהעסק שלך יגיע.
עכשיו הנך משקיע בעסק שלך באופן אפקטיבי.
תוסיף לכך את העובדה שלאורך כל שהנה אתה בוחן את התקדמותך - בכיוון או לא? ועושה את ההתאמות הנחוצות.
והנה עשית את הצעד הרשון שכל כך הרבה בעלי עסק לא עושים בכלל.
למה?
כי הם מאוד עסוקים.
בהצלחה,
אסנת
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה