יום שלישי

ברוכים הבאים, הדקו את החגורות אנחנו ממריאים...

מכירים את הרגע הזה.
אתה יושב במטוס לקראת ההמראה.
סוג של התרגשות מהול במתח.

ברקע הקברניט מודיע: "ברוכים הבאים, נא הדקו את החגורות, אנחנו ממריאים".

ואתה יודע שכל המערכות נבדקו, שאין אף בורג משוחרר או דלת פתוחה. הכל במקום שהוא צריך להיות, מוכן להמראה. מוכן לקחת אותך בביטחון ובנוחות אל היעד שלך.

כי באוויר אין מקום לטעויות.
אתה יודע שמכונה משומנת, מקצועית ומיומנת אחראית לקחת אותך לאן שאתה רוצה.

כך גם בעסק שלכם.
העסק שלכם צריך להיות מכונה משומנת שעובדת עבורכם.
כבעלי עסק זו האחריות שלכם.

לדוגמא:
אם משהו לא עובד עבורכם בעסק, אינכם שבעים רצון ממנו - התייחסו אליו, טפלו בו, שכללו אותו והמשיכו הלאה בתעופה בטוחה.

זה יכול להיות התוצאות שאתם משיגים או רמת הידיעה שלכם בנושא מסוים. ייתכן ואינכם שבעי רצון מהאופן שבו אתם מציגים את העסק שלכם, או מיחס ההמרה שלכם, או מהיקף ההכנסה. אולי מהשיווק, משיתופי הפעולה וכן הלאה.

אם משהו לא עובד, הוא דורש התייחסות וטיפול. מיידית.
אז צריך להסתכל על המפה, המכשירים שמאותתים לכם ולהתייחס.

אל תעלים עין אם נדלקת נורה אדומה.
לא במטוס, לא באוטו ולא בעסק.

וזה יקרה כשתהיה מוכן להסתכל באומץ על מה שלא עובד ולהתמודד איתו, באומץ לא פחות.

ולשם האלגוריה התעופתית, יותר מידיי בעלי עסקים מעופפים באוויר ועוד בלי מערכות מתוחזקות.

סחור וסחור. מבזבזים דלק וכסף ולא מגיעים לשום מקום.
אז קדימה - צריך לנחות!

לעשות בדיקת מערכות ולטפל במה שלא עובד.
רק כך תהיו הקברניט של העסק שלכם.
רק כך תוכלו להמריא.

שלכם,
אסנת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה